تاریخچه

آغاز فعالیت با تولید جک‌ها و شیرهای هیدرولیکی از سال 1374 بوده است .

سازمان از سال 1376 وارد صنعت خودرو‌سازی شده و با ایران خودرو‌ و سایپا همکاری داشته است .

ورود سازمان به صنعت خودرو با تولید پایه میل سوپاپ موتور نیسان وانت Z24شروع شد .

و به تدریج قطعات انگشتی‌های سوپاپ پراید  Euro 2 و کپه یاتاقان پراید و انگشتی‌های سوپاپ نیسان Z24و ریل سوخت و اسبک تیبا و پراید و دریچه گاز تیبا و انواع واتر پمپ و قطعات پنج‌گانه گیربکس پراید به محصولات سازمان اضافه شده است .

سازمان در سال 1384  موفق به پیاده‌سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO TS 16949 & ISO 9001   گردید و درسال 1396 با ارتقاء استاندارد مدیریت کیفیت بستر‌سازی و پیاده‌سازی استاندارد IATF 16949  را در پیش گرفته است .

در سال 1397  گواهی انطباق استانداردIATF 16949 & ISO 9001: 2015  از شرکت DQS  دریافت نموده است .

شرکت سهند هیدرولیک با دارا بودن دستگاه‌های متعدد فرز CNC ، تراش CNC ، انواع دستگاه مخصوص تولیدی و دستگاه‌های  سوراخکاری و دستگا‌ه‌های مونتاژ قطعات مختلف، توانمندی خود را در تجهیزات و ماشین‌آلات به اثبات رسانده است .

دستگاه‌های کنترلی و نیز ابزارهای کنترل قطعه در مراحل تولید و کنترل محصول نهایی و همچنین خطاناپذیرسازی فرایند‌های مهم تولید محصول از توانمندی‌های چشمگیر سهند هیدرولیک است .

همچنين همکاران مجرب، متخصص، با صلاحیت و آموزش دیده، در فرایندهای مختلف مشغول یاری رساندن به سازمان هستند درکنار هم بودن و هم‌افزایی کارکنان تاکنون باعث پیشرفت سازمان شده و در آینده نیز اینگونه خواهد بود . 

درک صحیح، روشن و شفاف مدیران ارشد سازمان از مسائل درونی و بیرونی سازمان باعث می‌شود که استراتژی‌ها و جهت‌گیری‌های سازمان به درستی تببین و مشخص شوند .